11 בפברואר 2013

שגרת הטיפוח היומית שלי


מסיר איפור

אין ספק שזה המסיר איפור הטוב ביותר שקיים בשוק. כמות קטנה של חומר מספיקה להסיר שכבות עבות של איפור. את הפעם הראשונה שבו השתמשתי הייתה בערב אחרי אירוע, תכננתי להשתמש בהרבה חומר וכבר ראיתי איך אני הולכת לסיים חצי בקבוק מכיוון שהיתי מאופרת בכבדות, הייתי מופתעת מאד איך מכמות כל כך קטנה של חומר האיפור יורד בקלות ומהירות (איפה הימים של המגבונים?) לסיכום זה המסיר איפור מספר 1 והוא חשוב לי מאד כי כמו שאני אוהבת להתאפר אני שונאת להוריד את האיפור והמסיר איפור הזה מקל עליי מאד.


סבון פנים

סבון הפנים שאני משתמשת בו מדי יום הוא של קליניק ושייך לשיטת שלושת השלבים. גם אי ניסיתי את ערכת שלושת השלבים והמוצר שאהבתי במיוחד הוא הסבון. הוא מעניק תחושה של רעננות, ניקיון  זוהר לפנים. הוא לא מייבש אותן בניגוד לסבונים אחרים. הוא מנקה את הלכלוך ומתיר אחריו פנים נקיות. 



מי פנים

מי הפנים של קליניק מסדרת שלושת השלבים פחות אהבתי, אבל כן גיליתי את anti-blemish solution מי הסרה סופחי שומן שמצמצמים את מראה הנקבוביות הארורות.


סרום

הסרום עדין, קליל ונמרח בקלות עם ריח נורדים פלא עושה נפלאות לעור הפנים שלי. יש הפחתה במראה הנקבוביות ועור הפנים נראה אחיד יותר. יש תחושה של פנים מתוחות יותר ורעננות. הרבה יותר נעים למרוח את קרם הפנים אחרי ששמים את הסרום הזה והפנים שלי הרבה פחות יבשות משימוש לשימוש....




סרום נוסף שבו אני משתמשת הוא Idealist של אסתי לאודר. הסרום מעניק כיסוי לנקבוביות ומקטין אותן, יש לו ריח מדהים והוא נעים על הפנים.




קרם פנים

קניתי את קרם הפנים של אנדריאה במבצע ואני מאד מרוצה ממנו. הוא מעניק את כל הלחות שעור הפנים שלי צריך. הקרם מותיר תחושה טובה על הפנים, לא שמנוני ולא דביק. אני מאד רגישה באזור עור הפנים ויש קרמים שגורמים לי לאדמומיות ופצעים (גם חברות יוקרתיות). הקרם של אנדריאה שיפר את מראה הפנים שלי לאחר שסבלתי מיובש והתקלפויות. משימוש יומיומי במוצר עור הפנים שלי נראה מעולה.

קרם עיניים

קרם העיניים של אסתי לאודר מסדרת Time Zone. הקרם הזה מדהים ונותן תוצאה מידית  המריחה נוחה והריח טוב. אני מורחת את הקרם מתחת לעיניים בצורה של חצי עיגול עד לגבה. יש שיפור במראה בעיגולים השחורים שמתחת לעיניים ומרגישים בשינוי מהרגע שמורחים את הקרם.


בתמונה: מוצרי איפור וטיפוח של אסתי לאודר


דאודורנט

אני מאד אוהבת את הדאודורנט רול של גרנייה. סדרה מצוינת עם ריחות טובים, אני מחליפה מדי פעם את הריחות כי כולם טובים.


בושם

אני מאד רגישה לריחות ובעיקר בשמים של נשים קשה לי לאהוב. אבל הבושם של לנקום La vie est belle מריח מעולה. יש לו ריח עדין ורענן שנשאר לאורך כל היום.



אין תגובות: