11 בפברואר 2013

שגרת האיפור היומית שלי

מייקאפ


אני משתמשת במייקאפ נוזלי של קליניק מסדרת even better בגוון מספר 04.
אין ספק שזה המייקאפ הטוב ביותר שהיה לי. הוא נותן כיסוי מלא, גורם לעור להראות אחיד, מכסה נקבוביות וסימנים והכי חשוב- לא מייבש את העור. במיוחד לעור יבש מאד כמו שלי המייקאפ הזה מצויין. המייקאפ עולה 195 ש"ח אך אני קניתי אותו בהנחה ושילמתי 98 ש"ח.


פודרה


 הפודרה שלי גם היא של קליניק גוון מספר 02. הפודרה הזאת מעולה מכיוון שהיא מעניקה כיסוי מושלם מעל המייקאפ- מקבעת אותו, מחליקה את העור וגורמת לו להראות אחיד ולא מבריק. בתוך הפודרה מצורפת ספוגית נוחה לשימוש. מה שטוב בפודרה הזאת שאפשר להשתמש בה גם ללא מייקאפ מתחת והיא עדיין מעניקה כיסוי טוב. הפודרה עולה 200 ש"ח אני קניתי אותה בהנחה ושילמתי 105 ש"ח.



צ'אבי סטיק


התקבלתי להיות שגרירת קליניק ,שם אפשר להתנסות במגוון מוצרים שלהם. קיבלתי במתנה את הצ'אבי סטיק בגוון מספר 04- mega melon שהוא גוון חום-אדמדם. בדקתי אותו וראיתי שהוא בן שפתון לגלוס- נותן לחות וצבע עדין. אהבתי מאד את המרקם ואת איך שהוא מונח על השפתיים והחלטתי לפנק את עצמי בעוד גוון. קניתי את גוון מספר 13-mighty mimosa גוון ורוד ואני משמשת בשניהם ביום יום.





     בתמונות: 04- mega melon 
                  13-mighty mimosa


    בתמונות: מימין לשמאל: צ'אבי סטיק, מייקאפ, גלוס, פודרה וסרום לעיניים של קליניק.

סומק


הסמקים שלי הם של חברת בורז'ואה. אני משתמשת בגוון 54 הורוד וגוון 03 ו-72 החומים. הסמקים הם אפויים קטנים וחמודים שמגיעים בשלל גוונים מרהיבים, בפנים מחכה מברשת מתוקה שעושה את העבודה מעולה- נוח מאד להשתמש בה והסומק נמרח טוב על הלחיים. את הסומק בצירוף צללית ופודרה קניתי בביוטי סיטי שנערך כל שנה בת"א.








 עיפרון עיניים


אני משתמשת בעיפרון עיניים דו צדדי של בורז'ואה. צד אחד הוא עיפרון רגיל במגוון צבעים (שלי בצבע חום) הנמרח בקלות ונוחות ואפשר לחדד אותו. הצד השני הוא מברשת שבעזרתה אפשר ליצור מראה מעושן, אפשר ליצור איילינר ולטשטש כלפי פנים, וליצור צללית שברגע שמורחים אותה מתקבלים נצנצים יפים.



מסקרה


מסקרה היא המוצר שאני לא מוותרת עליו לעולם. ניסיתי והשתמשתי בהרבה מסקרות, החלפתי הרבה חברות וסוגים. המסקרה הטובה ביותר שהיתה לי היא La diva של קרליין. היא מעבה את הריסים, מעניקה מראה דרמטי כמו שאני אוהבת. אחרי שימוש בה אני מקבלת הרבה מחמאות.




אני ממליצה גם על המסקרה מבית בורז'ואה שגם מעניקה מראה ריסים יפה ומכובד ומראה דרמטי וחתולי וגם מצליחה להפריד בן הריסים ועושה עבודה טובה.




     בתמונות מימין לשמאל: אודם, צלליות, מסקרה, מייקאפ, סומק, צללית ותיק איפור של בורז'ואה.

צללית

הצללית של ג'ייד פשוט מדהימה. יוצרת מראה יוקרתי מלא בנצנצים. מתאים גם לאירוע ערב וגם ליום יום. אני משתמשת בה לפעמים מעל צללית רגילה ולפעמים פשוט כמו שהיא. הצללית הזו מיוחדת כי יש בה חורים שמאפשרים לחסוך בחומר והם מוחזרים בחזרה לקופסא.






אין תגובות: